Kaip sukurti naujus mąstymo modelius? 🧠

Å tai kaip:

  1. Padidinkite savo sąmoningumą stebėdami savo emocijas ir kūno reakcijas.

  2. Labiau įsisąmoninkite, kokioms mintims skiriate savo dėmesį. Psichologai tai vadina metakognicija - mąstymu apie savo mąstymą.

Kai kitą kartą pajusite stiprią emociją, atkreipkite į ją savo dėmesį, sąmoningai sustodami ir paklausdami savęs:

  • Kas dabar vyksta mano galvoje?
  • Kodėl taip jaučiuosi?
  • Kodėl aÅ¡ pykstu?
  • Kodėl esu nusiminęs?
  • Kodėl jaučiuosi toks prislėgtas?

Tai gali padėti išsiaiškinti, kodėl jaučiamės taip, kaip jaučiamės, ir nukreipti mus atgal prie pagrindinės šių jausmų priežasties: minčių, kurioms pirmiausia skyrėme dėmesį.

Kai sutinkame skirti dėmesį kokiai nors minčiai, laikui bėgant ji tampa mums vis tikresnė ir turi vis didesnę galią mūsų gyvenime.

Ji sukelia emociją, kuri vėliau iššaukia kūno reakciją ir verčia mus elgtis tam tikru būdu.

Šis minčių modelis sukuria psichinę grandinę mūsų smegenyse, o kai jį kartojame, jis tampa pasąmoniniu elgesio modeliu, kuris veikia automatiškai.

Taip jūsų mintys formuoja jūsų realybę.

Štai kodėl esate tai, ką galvojate.

Štai kodėl visi didieji protai ir mąstytojai sutinka, kad:

Mes gyvename minčių pasaulyje.

Mūsų mintys kuria mūsų patirtį, taigi patiriame tai, ką galvojame.

Mūsų minčių kokybė kuria mūsų gyvenimo kokybę.

Priminkite sau, kokią galią turi mintys, kurioms skiriate savo dėmesį. Jos tampa jūsų įsitikinimais ir toliau lemia jūsų gyvenimą ir tai, kaip jį patirsite.

Jūs esate tai, ką galvojate.

Norint iš tikrųjų pasikeisti, labai svarbu nustatyti pasąmonės užprogramavimą.